Наведені нижче умови гарантії та повернення товару складені з урахуванням чинного законодавства України та не обмежують права споживачів.

 

Гарантія

 

Інтернет-магазин Stroysklad.com.ua пропонує асортимент якісної та сертифікованої продукції відомих світових брендів, на які надається офіційна гарантія виробника на термін від 1 року і більше. Уточнити термін дії гарантії на конкретний товар можна у вкладці «характеристики» у картці товару. Якщо такої інформації там немає, її можна уточнити у наших менеджерів.

Перевірка на відсутність дефектів та комплектність товару проводиться покупцем у момент отримання замовлення від кур'єра, при самостійному заборі замовлення з офісу, а також на відділенні вантажоперевізника.

 

У момент передачі товару та оплати за нього, клієнт підтверджує що товар, який він отримав, не мав видимих ​​дефектів і був переданий у належній кількості та якості.

 

При отриманні товару уважно перевіряйте його якість, кількість та комплектацію у присутності кур'єра, працівника магазину або працівника компанії-вантажоперевізника.

 

Зауваження на вигляд товару приймаються виключно в момент доставки товару!

 

У разі виявлення з Вашого боку будь-яких дефектів, незадовільного зовнішнього вигляду чи комплектації повідомте про це представника магазину чи вантажоперевізника і ми у максимально короткі терміни здійснимо заміну такого товару.

 

Порядок здійснення гарантійної заміни:

  • Товар підлягає гарантійній заміні у разі, якщо він не має зовнішніх дефектів та пошкоджень, які могли з'явитися внаслідок фізичного впливу, падіння, а також неправильного монтажу;
  • З моменту отримання ймовірно бракованого товару, він передається до сертифікованого сервісного центру для проведення незалежної експертизи;
  • Термін проведення експертизи: від 3 до 10 днів із моменту передачі товару представнику інтернет-магазину у належному товарному вигляді;
  • У разі підтвердження незалежною експертизою наявності заводського дефекту або браку виробу, ми робимо заміну такого товару на новий.
  • У разі підтвердження незалежною експертизою наявності заводського дефекту* або виробничого браку* виробу, ми робимо заміну такого товару на новий.
  • Якщо незалежна експертиза підтвердить наявність гарантійного випадку*, цей товар передається до сервісного центру для подальшого гарантійного ремонту та повернення його покупцю в повністю робочому стані.

 

Увага! Термін ремонту виробу за гарантією може варіюватися від 2 до 6 тижнів залежно від типу виробу та характеру поломки!

 

Розшифрування понять:

* Заводський дефект або виробничий брак – це, як правило, продукт, який одразу, "з коробки" вже некоректно працює або не працює зовсім. Як правило такий брак виробник намагається відсіювати безпосередньо на виробництві, але іноді все-таки, такий товар потрапляє до кінцевого споживача.

* Гарантійний випадок та гарантійний ремонт - це коли Ви отримали придбаний Вами продукт і він працює справно і коректно в процесі його безпосередньої експлуатації, але через деякий час з'являються ознаки некоректної роботи або продукт перестає працювати взагалі. У цьому випадку проводиться гарантійна заміна згідно з Порядком здійснення гарантійної заміни, описаним вище.

Обмін та повернення товару, придбаного в нашому інтернет-магазині здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживача»

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

  • Повернення або обмін товару здійснюється протягом 14 днів після здійснення покупки;
  • Повернення та обмін товару можливі, за умови, що товар:

- не був у вжитку;

- не має слідів використання: сколів, потертостей, подряпин, інших слідів механічного впливу;

- не порушена заводська упаковка (розетки та вимикачі зазвичай мають індивідуальну целофанову упаковку. Для повернення/обміну вона не повинна бути роздрукована).

  • Обміну та поверненню не підлягає товар:

- Відрізний товар: кабель, дріт, шнур, що купувався не в стандартній заводській упаковці (запечатана бухта 100 м). Кабель, провід, шнур, придбаний бухтою/бухтами підлягає поверненню у разі відповідності вищевикладеним правилам обміну та повернення товару;

- Товар із порушеною або пошкодженою заводською упаковкою;

- Має сліди механічної дії;

- Товар, який привозився клієнту на замовлення за передоплатою –

 

УВАГА - замовні позиції не підлягають поверненню після отримання Клієнтом за жодних обставин! Будьте певні, що замовляєте!

 

Обмін та повернення товару здійснюється у будні дні з 10:00 до 17:30 за адресою: м. Київ, проспект Визволителів 3А, корпус 1, офіс 23. Не забудьте заздалегідь повідомити наших менеджерів про намір здійснити заміну/повернення товару

Read 815 times

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.