Інформація

Інформація (6)

Вівторок, 20 вересня 2022 17:21 Written by sales@stroysklad.com.ua

Контакти

 

ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ ПО ТЕЛЕФОНУ (Пн-Пт: С 10 ДО 18:00, Сб-Вс: Вихідний):

 

+38 (068) 850-17-46

+38 (095) 609-04-26

+38 (093) 013-65-40 

Також на сайті для оформления замовлень, питань і прорахунків є Онлайн чат

 

НАШ ОФІС

 

Офіс і ШОУ-рум нашої компанії розташований в м.Києві за адресою:

проспект Визволителів 3-А, корпус 2, офіс 23 (район метро Дарниця)

 

 

 

__________________________

 

Будь-які питання, комментарії, заявки чи будь-яку іншу кореспонденцію ми з радістю приймемо від Вас за нашою 

ЕЛЕКТРОННОЮ АДРЕСОЮ:

 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вівторок, 20 вересня 2022 15:20 Written by sales@stroysklad.com.ua

Гарантія і повернення

Наведені нижче умови гарантії та повернення товару складені з урахуванням чинного законодавства України та не обмежують права споживачів.

 

Гарантія

 

Інтернет-магазин Stroysklad.com.ua пропонує асортимент якісної та сертифікованої продукції відомих світових брендів, на які надається офіційна гарантія виробника на термін від 1 року і більше. Уточнити термін дії гарантії на конкретний товар можна у вкладці «характеристики» у картці товару. Якщо такої інформації там немає, її можна уточнити у наших менеджерів.

Перевірка на відсутність дефектів та комплектність товару проводиться покупцем у момент отримання замовлення від кур'єра, при самостійному заборі замовлення з офісу, а також на відділенні вантажоперевізника.

 

У момент передачі товару та оплати за нього, клієнт підтверджує що товар, який він отримав, не мав видимих ​​дефектів і був переданий у належній кількості та якості.

 

При отриманні товару уважно перевіряйте його якість, кількість та комплектацію у присутності кур'єра, працівника магазину або працівника компанії-вантажоперевізника.

 

Зауваження на вигляд товару приймаються виключно в момент доставки товару!

 

У разі виявлення з Вашого боку будь-яких дефектів, незадовільного зовнішнього вигляду чи комплектації повідомте про це представника магазину чи вантажоперевізника і ми у максимально короткі терміни здійснимо заміну такого товару.

 

Порядок здійснення гарантійної заміни:

  • Товар підлягає гарантійній заміні у разі, якщо він не має зовнішніх дефектів та пошкоджень, які могли з'явитися внаслідок фізичного впливу, падіння, а також неправильного монтажу;
  • З моменту отримання ймовірно бракованого товару, він передається до сертифікованого сервісного центру для проведення незалежної експертизи;
  • Термін проведення експертизи: від 3 до 10 днів із моменту передачі товару представнику інтернет-магазину у належному товарному вигляді;
  • У разі підтвердження незалежною експертизою наявності заводського дефекту або браку виробу, ми робимо заміну такого товару на новий.
  • У разі підтвердження незалежною експертизою наявності заводського дефекту* або виробничого браку* виробу, ми робимо заміну такого товару на новий.
  • Якщо незалежна експертиза підтвердить наявність гарантійного випадку*, цей товар передається до сервісного центру для подальшого гарантійного ремонту та повернення його покупцю в повністю робочому стані.

 

Увага! Термін ремонту виробу за гарантією може варіюватися від 2 до 6 тижнів залежно від типу виробу та характеру поломки!

 

Розшифрування понять:

* Заводський дефект або виробничий брак – це, як правило, продукт, який одразу, "з коробки" вже некоректно працює або не працює зовсім. Як правило такий брак виробник намагається відсіювати безпосередньо на виробництві, але іноді все-таки, такий товар потрапляє до кінцевого споживача.

* Гарантійний випадок та гарантійний ремонт - це коли Ви отримали придбаний Вами продукт і він працює справно і коректно в процесі його безпосередньої експлуатації, але через деякий час з'являються ознаки некоректної роботи або продукт перестає працювати взагалі. У цьому випадку проводиться гарантійна заміна згідно з Порядком здійснення гарантійної заміни, описаним вище.

Обмін та повернення товару, придбаного в нашому інтернет-магазині здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживача»

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

  • Повернення або обмін товару здійснюється протягом 14 днів після здійснення покупки;
  • Повернення та обмін товару можливі, за умови, що товар:

- не був у вжитку;

- не має слідів використання: сколів, потертостей, подряпин, інших слідів механічного впливу;

- не порушена заводська упаковка (розетки та вимикачі зазвичай мають індивідуальну целофанову упаковку. Для повернення/обміну вона не повинна бути роздрукована).

  • Обміну та поверненню не підлягає товар:

- Відрізний товар: кабель, дріт, шнур, що купувався не в стандартній заводській упаковці (запечатана бухта 100 м). Кабель, провід, шнур, придбаний бухтою/бухтами підлягає поверненню у разі відповідності вищевикладеним правилам обміну та повернення товару;

- Товар із порушеною або пошкодженою заводською упаковкою;

- Має сліди механічної дії;

- Товар, який привозився клієнту на замовлення за передоплатою –

 

УВАГА - замовні позиції не підлягають поверненню після отримання Клієнтом за жодних обставин! Будьте певні, що замовляєте!

 

Обмін та повернення товару здійснюється у будні дні з 10:00 до 17:30 за адресою: м. Київ, проспект Визволителів 3А, корпус 1, офіс 23. Не забудьте заздалегідь повідомити наших менеджерів про намір здійснити заміну/повернення товару

Вівторок, 20 вересня 2022 14:50 Written by sales@stroysklad.com.ua

Оплата і доставка

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕНЬ

 

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕНЬ ПО КИЄВУ:

 

Замовлення, які доставляються Києвом можна сплатити трьома способами:

1. Готівкою Кур'єру.

При замовленні кур'єрської доставки по Києву, Ви можете розрахуватиь з кур'єром при отриманні та перевірці комплектації Вашого замовлення.

2. Каса ПриватБанку/ Приват24 чи МОНОБАНК(через касу ПБ – 1% від суми, не менше 3грн; через термінал ПБ – 0,2% не менше 2грн; Приват24 – залежно від Вашої картки).

Другий спосіб також зручний, якщо Ви знаходитесь в одному місці, а об'єкт, на який потрібно доставити замовлення – в іншому. Ви робите оплату за безготівковим розрахунком, а ми доставляємо замовлення туди, куди Вам потрібно, до рук вказаної Вами заздалегідь людини.

3. Оплата на розрахунковий рахунок ФОП (IBAN).

 

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕНЬ ПО УКРАЇНІ:

 

Сума мінімального замовлення по Україні, як і по Києву, складає 300 грн.. Щодо вартості доставки замовлень по Україні можна дізнатися у розділі «Доставка» на нашому сайті. Оплата замовлень здійснюється:

1. Передплата: через касу ПриватБанку / термінал ПриватБанку / Приват24 або Монобанк / Оплата на рахунок ФОП (IBAN) (через касу ПБ – 1% від суми, не менше 3грн; через термінал ПБ – 0,2% не менше 2грн; Приват24 – залежно від Вашої картки).У цьому випадку Ви платите лише за пересилання товару, заощаджуючи особисті кошти.

2. Післяплата: якщо цю послугу надає перевізник, ви можете розрахуватися за замовлення на відділенні перевізника, сплативши додаткову комісію. (у Нової Пошти, наприклад, вона становить 20 грн. + 2% від суми замовлення). Тому даний спосіб, хоча може бути зручнішим, але водночас і більш затратним.

 

Шановні клієнти! Переконливо просимо перевіряти комплектацію та цілісність Ваших посилок при отриманні, на відділенні вантажоперевізника, та у разі виникнення будь-яких питань чи нюансів, одразу ж зв'язатися з нами за вказаними телефонами.

 

ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕНЬ

 

МІНІМАЛЬНА СУМА ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ:

Увага! У нашому магазині є мінімальна сума замовлення, яка складає 300 гривень. Ви не зможете оформити замовлення на сайті, якщо сума у Вашому кошику буде меншою за 300 гривень.

________________________________________________________________

 

Самовивіз

Самовивіз здійснюється ЗА ПОПЕРЕДНЬОЮ ДОМОВЛЕНІСТЮ з Вашим менеджером за адресою:

м. Київ, проспект визволителів 3-А, корпус 2, офіс 1 (дивитися на карті)

_

_______________________________________________________________

 

Кур'єрська novaposhta доставка по Києву

 

Ми здійснюємо доставку замовлень нишим кур'єром по Києву. Вартість доставки - 300 грн.

Час і дата доставки узгоджуються індивідуально з Вашим менеджером після оформлення замовлення.

_______________________________________________________________

 

Відправка novaposhta Новою Поштою на відділення і по Україні

 

Ми здійснюємо відправку Україною службою Нова Пошта.

 

Ми здійснюємо відправку Україною службою Нова Пошта.

 

Шановні клієнти! У зв'язку з періодичними відкюченнями світла та повітряними тривогами відправлення

можуть здійснюватись із затримкою 1-2 дні! Майте це на увазі і сподіваємось на розуміння! Все буде Україна!

 

Увага! За замовчуванням платником пересилання замовлення виступає одержувач вантажу, якщо інші умови індивідуально не погоджені з менеджером!

 

Вартість пересилання Вашого замовлення безпосередньо залежатиме від наступних факторів:

1. Відстань (тарифна зона).Також впливає на вартість пересилки. Тарифну зону можна переглянути на сайті зручного для Вас вантажоперевізника.

2.Габарити та вага вантажу. Варто зазначити, що перевізник при відправці міряє габарити вантажу, обчислюючи його об'ємну вагу, а також зважує його на терезах. При цьому вартість відправки буде тарифікована за більшою цифрою. Наприклад, якщо об'ємна вага Вашого замовлення становить 8 кг, а фактична 5 кг, вона буде тарифікована за об'ємною вагою в 8 кг. Якщо, скажімо, бухта кабелю, яка займає зовсім небагато місця і в об'ємній вазі становитиме 4 кг, а фактично важитиме 6, вам тарифікують саме 6.

3.Спосіб оплати замовлення. Якщо при оформленні замовлення ви оберете спосіб оплати – післяплату, то цей пункт для Вас. Якщо ви оплачуєте замовлення за передоплатою, то пам'ятайте: розуміючи зручність оплати товару при отриманні, вантажоперевізники навмисно здирають чималі гроші за цю послугу. Наприклад, Нова Пошта тарифікує післяплату наступним чином: припустимо, вартість Вашого замовлення складає 2000 грн. Крім витрат на перевезення (які ми зараз вираховувати не виходячи з перших трьох пунктів), за післяплату ви додатково заплатите: 20 грн за сам факт оплати післяплатою + 2% від суми, яку ви оплачуєте. Загалом післяплата обійдеться Вам в 60 грн – не враховуючи оплати доставки товару.

 

Шановні клієнти! Величезне прохання перевіряти цілісність товару безпосередньо при отриманні на відділенні вантажоперевізника, і у разі виявлення будь-яких невідповідностей щодо комплектації або цілісності Вашої посилки просимо відразу ж зв'язатися з Нами для оперативного вирішення всіх питань!!!

________________________________________________________________

 

Відправка novaposhta Укрпоштою на відділення

 

Ми здійснюємо відправлення Україною службою УкрПошта.

 

Відправлення Укрпоштою здійснюється за 100% передоплатою.

 

Валиво! Враховуйте, що строк доставки замовлень Укрпоштою може складати 5-7 днів! 

________________________________________________________________ 

 

 

Адресна доставка taxi2 по Києву

Ми здійснюємо адресну доставку по Києву службою таксі за 100% передоплатою. Послуги з доставки клієнт оплачує при отриманні замовлення, якщо інші домовленості попередньо не обумовлені Вашим менеджером.

________________________________________________________________

 

 

 

ПРИЄМНИХ ПОКУПОК!

   

 

 

 

Договір публічної оферти

Політика конфіденційності